GAP: logoul îl hotărăsc… fanii

13 October 2010

Lanţul de haine GAP va păstra vechiul său logo albastru. Mişcarea vine la doar o săptămână după de compania îl schimbase cu unul nou, având fundalul alb, literele negre şi un chenar mic albastru. Noul logo a stârnit protestele celor peste 700.000 de fani ai paginii de Facebook, care, îndrăgostiţi de vechiul logo, s-au plâns imediat online de schimbarea asupra căreia nu li se ceruse părerea. Preşedintele Gap pentru America de Nord, Marka Hansen, a recunoscut că nu a gestionat corect situaţia şi că a realizat cât de mult iubeau oamenii vechiul logo abia după ce l-a lansat pe cel nou. „Se poate să vină o vreme în care logoul va evolua, dar dacă şi când va sosi momentul, vom şti să ne comportăm diferit” a afirmat Hansen. Răspunsul companiei la confuzia crescândă din rândul consumatorilor a fost să le permită acestora să ia o decizie, lucru care se întâmplă mai rar în marketing atunci când vine vorba de schimbarea unui logo. Dar sugestiile venite din partea publicului – aşa numita acţiune de tip “crowd sourcing”, sunt luate acum în seamă de tot mai multe companii, PepsiCo Inc. permiţându-le fanilor să creeze şi să voteze reclamele viitoarei mărci Doritos pentru Super Bowl.



Citiţi şi

Voi ați observat cât de greu e pentru unii să suporte fericirea, binele sau succesul altora?

Dispariția lentă a unei platforme de socializare și posibilitatea ca tu să devii CEO

Neosecuristocrația (și alte rele)

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro