Take a walk on the wild side
Dincolo de ghiocei, miresme, păsarele ciripind și alte asemenea forme poetice ale primăverii – pe care mijloacele de comunicații din ce în ce mai sofisticate (email, sms, twitter, facebook etc) le susțin la început de martie – este de apreciat la acest anotimp capacitatea de a provoca. Undeva pe la mijlocul sezonului apare un sentiment confuz de nemulțumire și nesățiere. Demoni și obsesii ascunse și despresii. O nevoie de schimbare, ireverentă și indecentă. Nu numai să porți tocuri exagerat de înalte, schimbi mașina și iubita, e o necesitate de altceva, un ceva neclar și insistent.
So, time to take a walk on the wild side.
Mai jos, câteva parfumuri inedite și surprinzătoare. Nici o altă perioadă a anului nu este mai permisivă la a încerca lucruri care în mod normal nu-și găsesc locul în agendă.
Comme de Garçons – casa de modă (lansată de un japonez la Paris) care continuă să propună parfumuri care nu miros ca nimic altceva cunoscut. Pentru început, ușor de găsit sunt Comme de Garçons 2 – caligrafie și flori japoneze și Comme de Garçons 8 88 – mirosul aurului.
 By Killian – Beyond Love. Dacă vrei să miroși ca o floare, Beyond Love asigură asta, dar în proporție de 1000%. Unul dintre parfumurile cele mai frumoase pe tema tuberozelor. Daca îl folosești și mergi la meci, întreg stadionul va mirosi a tuberoze.
S-perfumes este o casă destinată numai parfumurilor și parfumierilor. Ciudate, ca urmare a libertății pe care parfumierii au avut-o în crearea de parfumuri, ceea ce li se întâmplă foarte rar (în 99% din cazuri trebuie să producă parfumuri la comandă, sugerate de departamentele de marketing).  100% Love e un amestec de trandafiri și ciocolată. S-ex este surpinzător, ca și numele, de fapt o combinație de note reci și calde.
Escentric Molecules – MiÈ™carea bio a cuprins de câțiva ani È™i lumea parfumurilor, parfumurile naturale sunt la modă în anumite cercuri (fără a fi încă foarte clar cum se defineÈ™te naturalul). La celălalt capăt al spectrului, parfumieri care își asumă faptul că parfumurile sunt creaÈ›ia unor chimiÈ™ti cu experiență, care înÈ›eleg esenÈ›ele È™i mirosurile, È™i care încă riscă să creeze parfumuri non-bio. Molecule 03 conÈ›ine o singură moleculă cu miros de vetiver. Escentric 03 ia aceeaÈ™i moleculă È™i o combină cu altele câteva, neaÈ™teptat de frumoase.Â
État Libre d’Orange. Oricare dintre parfumurile ELdO pot satisface nevoia de inedit, fiind în acelaÈ™i timp extrem de uÈ™or de purtat. ‘Archives 69‘ este ‘mirosul eliberării senzuale’, sofisticat, dar confortabil.
Serge Lutens. Pentru zilele în care corpul e slăbit È™i e încă nevoie de căldură. `Fille en Aiguilles’ e o ciudată combinaÈ›ie de condimente, ca È™i cum siropul medicinal imposibil de înghiÈ›it a fost amestecat cu un cocktail delicios.
Knize, mai ales pentru bărbați. Nu știu multe persoane care au curajul să poarte Knize Ten, o capodoperă, referință pentru parfumurile care conțin piele. Knize Ten este un parfum fresh dar cu o doză puternică de piele.
Nu este usor de găsit în parfumeriile de masă ceva care să te surpindă. Totuși:
Bvlgari Black. Oricine trebuie să încerce Black de la Bvlgari, probabil cel mai bun parfum al casei. Miros de cauciuc și flori. În mod greșit (este negru și designul imaginează o roată de mașină) majoritatea parfumeriilor îl plasează în sectorul parfumuri pentru bărbați, deși a fost creat ca un parfum de damă sau cel mult unisex.
Cartier Le Baiser du Dragon. Un parfum insistent. Cu totul neașteptat că poate fi găsit pe rafturi pline de parfumurile standard florale-fructate-patchouli. Le Baiser du Dragon face parte din acea tradiție care spune că parfumurile trebuie să conțină și o doză de murdărie.
YSL Kouros. ‘PoÈ›i fi dat afară din restaurant din cauza parfumului Kouros‘, spune Chandler Burr, care a scris mult timp rubrica de parfumuri din New York Times. Chandler Burr este îngrozit de Kouros È™i crede că este făcut să fie purtat numai de bărbaÈ›ii francezi, È™i numai în FranÈ›a. ÃŽn realitate nu este atât de scandalos, doar puÈ›in.Â
Van Cleef & Arpels Midnight in Paris. Unul din cele mai frumoase parfumuri apărute în ultima perioadă, miroase a bulevarde cu asfaltul încins, motocicliști și femei șic. Este perfect feminin sau masculin. Deși marketingul îl propune bărbaților.
Citiţi şi
Philips la Romanian Creative Week: Îngrijirea părului între eleganță și inovație
Ordin de ministru pentru mutarea unui cuib de berze
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.