Minunile Toyota la Salonul Auto de la Geneva

11 February 2012

Aţi fost vreodată la un salon auto de mare anvergură? Cu mâna pe inimă, adevărat vă spun, este o experienţă memorabilă şi dacă nu visezi motoare, cai-putere şi caroserii extravagante şi nu dormi cu poza modelului visat sub pernă. Pentru că e o călătorie în viitor prin ochii designerilor care îmbracă uluitoarele creaţii inginereşti în hainele cele mai fanteziste, dar şi prietenoase cu mediul.

Pe femei le interesează mai puţin spre deloc ce este sub capotă, dar câtă eleganţă, siguranţă ori comoditate oferă interiorul, şi, mai nou, cât de eco este modelul, despre asta se poate pune orice pariu fără teama de a-l pierde. Întreabă o femeie aproape orice detaliu tehnic şi va ridica drăgălaş din umeri, clipind ca Daisy, dar forma, culoarea maşinii, tapiţeria, culcuşul pentru varii accesorii, asistenţa la parcare şi nivelul noxelor sunt lucrurile pe care le urmăresc atent când iau decizia de a cumpăra.

Şi iată că Toyota iese la rampă cu o gamă completă de vehicule hibrid integral la cea de-a 82-a ediţie a Salonului Auto de la Geneva (1-13 martie, just in case). N-o să vă ameţesc cu performanţele lor tehnice, doar două vorbe despre fiecare.

  • În premieră mondială, modelului Yaris Hybrid, primul hibrid integral din segmentul B din Europa. Silenţioasă, agilă, compactă, dar cu spaţiul interior maximizat inteligent, emisii scăzute de noxe.
  • În premieră mondială, conceptul FT-Bh. O compactă ultra-uşoară de oraş, din materiale simple prelucrate prin tehnologii ieftine,  cu emisii de noxe extrem de reduse. (Se spune că va costa în jur de 30.000 de euro…)
  • În premieră europeană, modelul GT 86. O sportivă disponibilă din această vară şi pentru europenii dependenţi de plăcerea de a conduce.
  • În premieră europeană, conceptele  Toyota NS4. Noua generaţie include  Plug-in Hybrid Vehicle (PHEV) şi FCV-R –  Fuel Cell Vehicle (FCV). În traducere liberă, conceptul FCV-R  reprezintă încă un pas spre producţia de masă a vehiculelor pe baza de hidrogen, adică spre lansarea unui sedan  Fuel Cell Vehicle (FCV) până în 2015.
  • În premieră europeană, conceptul TOYOTA diji.  Cred că modelul acesta va avea un succes nebun. Imaginaţi-vă, vă rog, doamnelor, că vă puteţi personaliza maşina. Nu numai în interior, ci şi pe dinafară! Pentru că întreaga caroserie, atât în exterior, cât şi în interior, funcţionează ca un ecran şi aveţi libertatea să vă alegeţi culoarea şi “imprimeul” ca pe un display de smart phone. Mesajele şi informaţiile sunt afişate la fel de uşor cum se poate descarca o aplicaţie. Mai mult, TOYOTA diji se poate conecta cu alte vehicule şi infrastructuri! Just imagine cât de interactive şi atractive puteţi fi chiar în timp ce conduceţi. În siguranţă!

Aşa că, aveţi toate motivele să aşteptaţi cu nerăbdare lansările de la Geneva şi apoi pe cele de la noi, măcar pentru un drive test. Deşi poate fi periculos de… tentant. 🙂



Citiţi şi

SUV Fest. Testezi și te distrezi!

Salonul Auto de la Frankfurt – Festin sau declin?

Toyota Auris devine Corolla

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro