Oscar de la Renta vinde pe Facebook

4 November 2011

o

Facebook shopping is the new online shopping, iar  Oscar de la Renta este primul producător de top care se aventurează în această lume virtuală cu un produs adaptat targetului de online: un  inel ce conține un parfum solid – Esprit d’Oscar – în valoare de numai 65 de dolari. 

Cei 283.000 de follower-i pe twitter s-au arătat încântați de inițiativa brandului, iar după succesul obţinut, va urma o nouă linie dedicată online-ului, cu mai multe game de produse, numită F-commerce.  

Până de curând, asocierea unui portal de socializare cu luxul părea de domeniul fantasticului şi nimeni nu se aştepta ca bradurile să marșeze.  Dar exact asta se întâmplă şi e important să fii cu un pas înaintea tuturor. Cum la fel de important este să cunoşti piaţa online, care are alte reguli şi impune un joc diferit, în care democratizarea fără a compromite exclusivitatea constituie o adevărată provocare. 

Sigur că Facebook nu dă informaţii explicite despre puterea finaciară a unui utilizator, dar această piaţă are un potenţial extraordinar. Iar Oscar de la Renta a mizat pe timpul mare pe care tot mai mulţi oameni îl petrec online şi le-a oferit posibilitatea de a-şi satisface dorințele printr-un singur click, fără a mai fi nevoiţi să părăsească pagina şi să apeleze la intermediari. Win-win situation!



Citiţi şi

Țara de sub tron

Bijuteriile de aur: o istorie de fascinație și putere

Un bărbat care poartă bijuterii e mai puțin bărbat? Nicidecum!

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

  1. crina / 4 November 2011 16:26

    brandurile de lux nu vor atinge niciodata audienta din online, tocmai pentru ca sunt exclusiviste. vor pierde atat publicul consumator targetat, care nu se va mai simti flatat, cat si pe cel secundar vizat, deoarece nu i se adreseaza pe limba lui. iar pretul spune totul. la 65 de dolari nu se poate vorbi de lux.

    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro