Louis Vuitton s-a decis să-și anunțe intrarea pe piața de haute horlogerie în același mod în care este perceput ca brand: cu stil, eleganță și extravaganță. În acest scop LV participă, pentru prima dată, la cel mai important eveniment al industriei: Baselworld.
Louis Vuitton este un nume de prestigiu în industria modei și onorează cu succes și profesionalism piața de accesorii de lux pentru călătorii încă de la apartiția sa, în urmă cu mai bine de o sută de ani. Prima colecție de ceasuri premium apărute sub logoul LV s-a numit Tambour, după cuvântul franțuzesc ce desemnează tobele. De-a lungul anilor, LV și-a extins gama de produse, oferind nu doar ceasuri high-end cu mecanism de quartz, dar și capodopere mecanice de haute horlogerie, destinate unei nișe de pasionați și afficionados.
În 2005, lansarea Speedy a reprezentat un alt reper important al casei de modă din punct de vedere al evoluției ca brand dedicat industriei ceasurilor de lux. În 2008, Marc Jacobs, creatorul de modă al casei la vremea respectivă, a realizat și el un model de ceas numit Emprise, foarte apreciat și foarte bine vândut. În 2009, fabrica din Elveția a brandului producea deja în mod exclusiv in house colecții de ceasuri de lux.
Dar a fost nevoie de colecția limitată Tambour Mysterieuse pentru ca LV să pătrundă în liga jucătorilor profesioniști. Cu o gamă extinsă de modele sofisticate de ceasuri de lux, LV este pregătit să facă față unei concurențe serioase la Baselworld.
Iar pentru a garanta “a big entry”, LV nu s-a limitat la spațiul general al holului principal de la expoziție, ci a recurs la un vas somptuos ancorat în fața hotelului celebru Les Trois Rois. Cu siguranță Louis Vuitton știe să-și facă o intrare aristocratică și, mai mult decât atât, cunoaște exact valoarea unui astfel de gest îndrăzneț.
Citiţi şi
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.