“Ea e Maria și are o migrenă. El e Andrei. Stă acolo de-o oră, că nu știe ce să facă.
Dacă o-ntreabă ce are, de ce o-ntreabă. Dacă n-o întreabă, de ce n-o întreabă.
Când pe ea o doare capul, sigur greșește el cu ceva”.
Scuze, ce?
Tocmai am deschis televizorul a doua oară în acest an după Concertul de Anul Nou și am dat peste o reclamă care m-a lăsat cu gura căscată.
Deci, ca să-nțelegem, pe ea o doare capul, (doar se știe că numai pe femei le doare capul) ergo e cam nebună și cu fundu-n sus și dă vina pe bietul om, doarece se știe că așa sunt femeile, absurde și tâmpițele și n-ai cum s-o dai la pace cu ele decât dacă le dai un medicament, anume Antinevralgic Sanofi.
O asemenea colecție de aiureli pe post de reclamă la medicamente e stupefiantă.
Ce e asta, câștigătoarea la concursul “Misoginul anului”, faza pe copywriteri? Femei sunt în compania care a realizat reclama? Ele așa se comportă cu partenerii când le doare capul, le apucă brusc nebuniile?
Wtf, people, e 2022!
Pe la 20 de ani aveam niște migrene cumplite, aproape invalidante, manifestate cu heliofobie, practic stăteam în casă cu storurile trase și-mi faceam algocalmin injectabil ca să suport durerea.
Pe la 24 de ani am aflat și de ce, un dezechilibru hormonal pe care-l tratez de atunci încoace.
Dacă așa ceva apărea la iUmor, o tratam drept prostie.
Faptul că o companie farma tratează migrena ca pe o glumiță, un moft muieresc, într-un material public de marketing, este absolut inexplicabil pentru mine.
Pe Luminița Corneanu o găsiți aici.
Curaj, și tu poți scrie pe Catchy!
Trimite-ne un text încă nepublicat, în format .doc, cu diacritice, pe office@catchy.ro.
Citiţi şi
Domnule ministru, vă voi spune pentru ce voi face eu grevă!
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.