Valextra Babila, geanta vedetelor lor. Vuitonul, geanta alor noastre

22 August 2011

Ce au în comun Jenifer Aniston, Angelina Jolie, Sharon Stone şi Katie Holmes, în afară de faptul că toate sunt actriţe şi celebre? (Am făcut precizarea, că nici chiar la americani alăturarea aceasta nu e considerată pleonasm.) O geantă albă, tare simplă, no zorzoane, care costă ceva peste 2000 de dolari şi pe care părinţii ei italieni au botezat-o Valextra Babila. Babila este 1. o piaţă în centrul oraşului Milano, împrejurul căreia se înghesuie din vechime manufacturi de lux şi acum, şi magazine; 2. o biserică, San Babila, tot acolo, foarte, foarte veche şi 3. un magazin de genţi cu acelaşi nume cu biserica, tot acolo, dar nu e Valextra. Aşa că nu ştiu să vă spun de ce o cheamă Babila, dar ştiu că puţine genţi ar fi mai potrivite pentru vară. În România, ca şi în cazul brandului Delvaux, puţină lume cunoaşte Casa Valextra şi chiar dacă nu şi-ar putea permite acest model, măcar ar putea căuta ceva asemănător. Că mai micii s-au inspirat mereu de la cei mari, în semn de omagiu, fireste. 🙂

De câte ori am văzut o rochie, o geantă, o bijuterie, un ceas sau o pereche de pantofi faimoşi, m-am întrebat: ce a fost mai întâi, frumuseţea obiectului care sucea minţile sau celebritatea purtătoarelor care dădeau tonul? Şi pentru alte locuri am găsit răspunsul. Pentru ceea ce se întâmplă la noi, acum, cred că, pur şi simplu, nu e bună întrebarea. De pildă, admir brandul Louis Vuitton şi chiar iubesc un anume model de geantă, dar am o problemă cu Vuitoanele. De câte ori le văd, îmi pare că li se rup mânerele de câtă greutate lasă vedetele noastre în seama lor. Şi nu-mi pot opri un zâmbet la gândul că poate se supără într-o bună zi LV pe ele, aşa cum s-a supărat Coach pe Snooki şi-or să se trezească acasă cu un cadou. Coletul va fi de la Vuitton, dar înăuntru, o geantă de la un… brand concurent. 🙂



Citiţi şi

Reverențe în fața Divei – Maria

Aceste fotografii, aceste momente în timp…

Salutări din Lombardia, Veneto și Puglia

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

  1. Andreea M. / 22 August 2011 22:56

    Geanta aceea cu nume ciudat e chiar foarte chic. Cat despre vuitoane, te anunt cu regret ca e un trend european, nu unul national: cate n-am vazut incaltate in tenisi sau slapi, imbracate in roz, galben sau albastru si cu vuitonul agatat “elegant” de antebrat, la metroul londonez sau cel parizian!

    Reply
    • Mihaela Cârlan
      Mihaela Cârlan / 22 August 2011 23:13

      Or fi, că le-am văzut şi io, dar la noi nu asta-i problema, ca nu-şi potrivesc gentile cu restul tinutei, ci că şi le umplu cu speranţe că LV le-ar putea în mod miraculos salta acolo unde nu le e locul.

      Reply
    • larissa / 23 August 2011 5:43

      Vuitton-ul in societatea moderna este DOAR o geanta. In SUA orice femeie modesta si-l poate permite, cu sau fara cardul de credit, si evident ca si-l asorteaza la slapi, care sunt cei mai potrivitit pentru vara, caldura si umiditate, nu la tocuri de 10cm in mijlocul zilei, la metrou. Gentile de lux si firmele de lux sunt altele, de care “fetele noastre” nu au auzit, si chiar daca ar fi auzit si nu si-ar dori pt ca nu stie nimeni ce brand “necunoscut e ala”

      Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro