De câteva zile, centrul Bucureștiului este plin de afișe publicitare din care dânsa (o recunoașteți, nu-i mai dau numele) îndeamnă femeile nemulțumite de ce fac ele în acest moment al vieții lor și nu le oferă un trai luxos să-și ia un job de videochatistă. Eu le-am văzut pe Magheru și Bălcescu, alții, pe Unirii, la o înălțime care le face inaccesibile exprimării oricăror păreri cu marker sau spray cu vopsea. Nu încă.
Această figură de plastic stă la vedere agresiv, cu sloganuri “haioase”, dar veninoase. „Salariului tău îi lipsește o cifră? Schimbă-și jobul”, “Adidașii tăi au patru linii? Schimbă-ți jobul!”, Ai văzut ***** doar pe cer? Schimbă-ți jobul!”. Și cele de mai jos, și or mai fi și altele.
Cine a dat aprobare pentru acest oribil dezmăț? Nu există un singur om sănătos la cap care să reacționeze la această deșănțată campanie de racolare de curve?
„Ai văzut Parisul doar în filme? Schimbă-și jobul”
“Lumea ne bârfește oricum. Schimbă-ți jobul!”
„Zici că nu le poți avea pe toate? Schimbă-ți jobul”
“Ai văzut palmierii doar pe insta? Schimbă-ți jobul!”
“Ai 30 de ani și n-ai făcut milionu’? Schimbă-ți jobul!”
“Încă aștepți pensia bunicii? Schimbă-ți jobul!”
Aici, o analiză documentată despre industria videochatului în România.
În 2020, în România există peste 100 de studiouri profesioniste de videochat și încă peste 3.000 de modele care lucrează independent. Iar câștigul lunar mediu este de 3.000 de dolari. Sau cel puțin așa promit reclamele care rulează pe internet.
Citiţi şi
Eu nu am fost niciodată alintată
Mie toată lumea mi-a spus doar că sunt bună de p*lă!
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.