Fapte: suntem cam prea obosite și cam praf cu nervii
Conform Global Data, 81% dintre consumatorii globali consideră că pentru a te simți bine e important să ai un stil de viață mai puțin complicat, 74% sunt îngrijorați în legătură cu stresul și anxietatea, iar 76% în legătură cu starea de slăbiciune și oboseala cronică.
Aceasta fiind situația, este de așteptat ca industria să reacționeze în sensul diminuării disconfortului și creșterii gradului de satisfacție. Vor fi privilegiate starea de bine, de fericire (wellbeing), abordarea holistică prin adresarea simultană a corpului, minții și spiritului (wellness – starea de a fi sănătos), întoarcerea la natural și grija față de mediu, stilul de viață cât mai “verde”. Și poate că, noi, consumatorii globali, îi vom surprinde pe toți când vom spune că nu mai vrem rochii de seara sau ultimele telefoane Samsung, ci experiențe senzoriale complete, care să elimine toate tensiunile interioare.
Vrem produse anti-poluare
Nu va mai fi doar șic să ai un astfel de produs, este deja o așteptare a femeilor să găsească astfel de produse. Trăim în orașe aglomerate și am devenit mult mai conștiente de impactul factorilor de mediu asupra înfățișării. Despre efectele expunerii la soare corelate cu îmbătrânirea prematură a pielii s-a vorbit până s-a obținut comportamentul corect. Acum e timpul să fie puse în centrul atenției și combătute efectele negative ale agresorilor din mediu. Preferate vor fi produsele ce conțin dublă protecție – solară și factori de protecție anti-poluare. Acestea vor fi semnalizate prin includerea cuvintelor City sau Urban în denumire. Pot fi ape care se pulverizează la finalul pregătirii tenului pentru zi sau fonduri de ten.
Vrem mai puține produse pe rafturile din baie
Vrem să ne simplificăm viața, e clar. Devine tot mai tentantă abordarea minimalistă în înfrumusețare, îngrijirea feței și a părului. E de așteptat ca industria să facă oferte tot mai înalt personalizate și care să asigure beneficii multiple. Asta ne va permite să eliberăm rafturile din baie și să consumăm mai puțin. Acest trend este similar cu conceptul sud coreean “Skip Care” despre care am scris aici.
Vrem stare de bine 360°
Până de curând, wellbeing în frumusețe însemna formule cu ingrediente “sigure” sau “naturale” sau “fără chimicale”. Acum, consumatorii au o percepție mai holistică despre starea de bine care cuprinde deopotrivă aspecte fizice și emoționale. Această percepție va conduce la proliferarea produselor care se pot mândri cu calități care depășesc funcționalitatea și eficiența și care pot induce starea de bine mintală și emoțională. În denumirea produselor vor apărea cuvinte ca Pure, Calm, Welness, promisiuni care trebuie să acopere această nevoie vitală de a te simți bine cu tine, în integralitatea ta.
Acestea fiind devoalate, să vedem dacă industria frumuseții ne va servi ceea ce ne dorim. Pentru că ofertele sunt la producători, dar banii sunt la noi. 🙂
Să faceți alegeri înțelepte, care să vă mulțumească 100% și 360°!
Citiţi şi
Enzime digestive vs. probiotice: care sunt diferențele?
Când știi că ai nevoie de o schimbare în viața ta
Patru semne că ești afectat de căldură și remediile recomandate
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.