Carrefour România deschide Carrefour Corbeanca, un nou concept de hipermarket cu produse BIO, live cooking și un bar special pentru vinuri
Pe 4 decembrie, în ajun de Moș Nicolae, s-a hipermarketul Carrefour Corbeanca în incinta centrului comercial DN1 Value Centre. Noul magazin te așteaptă cu experiențe culinare speciale: noul concept de WineSquare Shop & Bar, cea mai largă gamă de produse BIO, atât românești, cât și internaționale, precum și o zonă dedicată gurmanzilor, cu sesiuni zilnice de live cooking.
Găzduit de centrul comercial DN1 Value Centre, Carrefour Corbeanca lansează noul concept WineSquare Shop & Bar, cu cramă de vinuri locale, selectate în cadrul programului”Deschidem Vinul Românesc”. Întreaga zona dedicată vinurilor a fost curatoriată împreună cu Marinela Ardelean (Wine Expert Internațional) și va include de asemenea o generoasă selecție de vinuri internaționale premiate, dar și preparate gândite special pentru a însoți degustările de vin. Oferta culinară este completată de cea mai variată gamă de produse BIO, live cooking zilnic în raionul de gastronomie, street food, afumătoare de pește și măcelărie, precum și legume românești proaspete de sezon, pe raft la doar 48 de ore de la culegere.
Te așteptăm în fiecare zi cu o selecție de burgeri și alte preparate surpriză, pregătite pe loc în zona de Live Cooking. Pentru masa de Crăciun, în noul magazin vei găsi specialități de cărnuri românești și cozonaci pregătiți de brutarii noștri în laboratoarele Carrefour Corbeanca. La acestea se adaugă peste 200 de sortimente de carne roșie și pasăre, precum și peste 200 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare. Din Carrefour Corbeanca poți alege și daruri de pus sub brad, de la articole de îmbrăcăminte și jucării la electrocasnice și piese de design interior. În plus, ai la dispoziție mii de ornamente pentru bradul de Crăciun sau pentru întreaga casă.
Mai mult, pentru că ținem la comunitate, am lansat în 2019 trei programe originale Carrefour sub egida ”Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”. Primul programul este ”Creștem România BIO”, prin care suntem alături de fermierii români pe tot parcursul procesului de conversie la agricultura ecologică. Al doilea program este ”Deschidem Vinul Românesc”, un program dedicat vinului local, din care fac parte 14 crame reprezentând toate regiunile viticole din țară. Al treilea program este ”Punem Preț pe Plastic”, prin care încurajăm o economie circulară. În acest context, între 4 și 11 decembrie, la Carrefour Corbeaca, PET-ul devine monedă de schimb pentru achiziționarea unui fruct sau a unei legume de la producătorii locali, sub inițiativa Plata cu PET-ul din programul Punem Preț Pe Plastic.
„La noul hipermarket Carrefour Corbeanca, dorim să oferim o experiență de shopping completă pentru întreaga familie. Mai mult decât atât, lansăm în premieră WineSquare Shop & Bar, cu o selecție impresionantă de vinuri internaționale și locale, care pot fi degustate în zona de bar. Susținem producătorii locali prin programe care aduc produsele tradiționale mai aproape de consumatori. În plus, implementăm acțiuni concrete de reducere și integrare a plasticului într-un circuit responsabil, prin inițiative ca Plata cu PET-ul, colectarea uleiului folosit sau stația educativă de colectare a deșeurilor, dedicată copiilor. Aceasta este o altă premieră introdusă la Carrefour Corbeanca, ce urmărește dezvoltarea unui program de educație interactivă pentru comportamente responsabile.” Ionuț Nițoi, Hypermarket Director Carrefour Corbeanca.
Carrefour Corbeanca se află în DN1 Value Centre, dezvoltat de Prime Kapital care aduce împreună mai mult de 90 de comercianți pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață de aproximativ 46.600 metri pătrați. Noul centrul comercial, care lansează un concept nou în zonă, un strip mall, zonă de food court interioară, exterioară și facilități pentru petrecerea timpului liber în familie – un centru de escaladă interior, un magazin de dulciuri unice, restaurante și cafenele, va deservi celor peste 150 000 de locuitori din zonă, precum și locuitorilor din nordul capitalei.
Nu în ultimul rând, pe carrefour.ro, poți alege dintre peste 200.000 de produse non-alimentare, faci comanda online şi poți opta pentru livrarea la domiciliu sau pentru ridicarea din hipermarket. În plus, ai la dispoziție aplicația de cumpărături Bringo și serviciul Gurmandio, prin care îți poți comanda, simplu si rapid, preparatele gastronomice preferate și nu numai. Atât Bringo, cât și Gurmandio sunt disponibile în App Store și Google Play.
Caracteristicile noului hipermarket DN1 Value Centre, Carrefour Corbeanca:
✓40.000 de produse comercializate;
✓ 200 de angajați;
✓ 900 de locuri de parcare gratuite;
✓ WI-FI gratuit;
✓ program: luni – duminică 8:00 – 22:00;
✓ program special de sărbători: luni – duminică 8:00 – 23:00;
✓ contact: 0374 669 999;
Clienții Carrefour Corbeanca vor putea beneficia și de următoarele servicii:
✓ Posibilitatea de a comanda online 200.000 de produse non-alimentare www.carrefour.ro cu livrare la domiciuliu sau cu ridicare din super-market;
✓ Roli-Poli – stație de colectare selectivă, concepută ca un loc de joacă unde copiii pot învăța despre colectarea selectivă și au parte de jocuri interactive, educative care urmăresc dezvoltarea unui comportament responsabil față de natură. Stație este lansată în premieră la Carrefour Corbeanca, urmând ca până la finalul anului 2020 să fie extinsă și la alte hipermarket-uri din țară;
✓ Prezența unei game extinse de produse biodegradabile, în toate hipermarketurile și supermarketurile – de la tacâmuri, la pungi și saci menajeri, Carrefour oferă clienților alternative pentru consumul de plastic.
✓ Vino cu caserola ta de acasă! – un program prin care clienții hipermarketurilor și supermarketurilor Carrefour pot achiziționa produse din zona de Gastronomie în propriile caserole. Compania încurajează astfel refolosirea produselor de plastic, pentru diminuarea consumului. Anul trecut, clienții Carrefour au folosit peste 5 milioane de caserole de plastic pentru zona de Gastronomie, caserole care devin de cele mai multe ori de unică folosință.
✓ Colectarea uleiului folosit – la fiecare 3 litri de ulei folosit, Carrefour îți oferă la schimb 1 litru de ulei proaspăt, marca proprie, iar la 5 litri de ulei folosit, primești 2 litri de ulei proaspăt. Această inițiativă se regăsește în toate cele 35 de hipermarketuri Carrefour. Acțiunea este implementată cu sprijinul organizației Respiră Verde, care va colecta și procesa uleiul folosit pentru a-l transforma în biocombustibil și alte derivate. Uleiul poate fi colectat și prin aplicația BRINGO. Utilizatorii pot anunța livratorii direct din aplicație intenția de a preda uleiul folosit, iar în momentul aducerii comenzii, livratorul va prelua uleiul și va oferi în schimb clientului ulei proaspăt.
✓ Case Self Service – unde clienții își pot scana produsele și achita direct cu cardul sau cu CarrefourPay;
✓ Posibilitatea de a utiliza aplicația Carrefour Pay prevăzută cu self scan, verificare preț în magazin, informații promoționale, plata cu mobilul și acumularea de puncte digitale;
✓ Aplicația de cumpărături Bringo și serviciul Gurmandio, prin care utilizatorii își pot comanda, simplu si rapid, preparatele preferate din zona de gastronomie Carrefour direct la birou sau la ei acasă. Atât Bringo, cât și Gurmandio sunt disponibile în App Store și Google Play.
✓ Cardul Carrefour (emitere şi plată cu cardul de credit Carrefour, pentru cumpărături în rate, fără dobândă);
✓ Multipay (magazinul acceptă multiple modalităţi de plată: cash, card, bonuri de masă, contactless, CarrefourPay);
✓ MoneyGram (transfer de bani prin MoneyGram în România și în străinătate);
✓ Pay Point (plata facturilor prin intermediul serviciului PayPoint pentru utilităţi, rate, asigurări, credite etc.);
✓ Bilete pentru evenimente (achiziţionare de bilete pentru concerte, spectacole, meciuri prin Eventim);
✓ Loteria Română – lozuri și jocuri (jocuri loto şi loz instant la casele de marcat);
✓ Extinderea garanţiei (produsele electro-IT pot beneficia de extinderea garanției cu 3 ani);
✓ Zonă de încărcare telefon mobil
✓ Spațiu de relaxare
✓ Comenzi speciale din raionul gastro și torturi la comandă
✓ Serviciul de curățare gratuită a peștelui
***
Despre Carrefour:
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.
Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 24 orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orase pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 264.000 de PET-uri pentru 54.000 kg fructe și legume de sezon.
Despre Prime Kapital:
Prime Kapital este un dezvoltator, investitor și operator imobiliar important, activ în Europa Centrală și de Est. Cu o prezență amplă pe piața din România , Prime Kapital este integrat pe verticală, având o echipă de peste 200 de specialiști în domeniul imobiliar, ce îmbină competențe multi-disciplinare și acoperă întregul lanț valoric, specific dezvoltărilor imobiliare, de la achiziția, designul și construcția proiectelor, la închirierea, vânzarea și administrarea proprietăților.
Citiţi şi
Ce este bine să știi înainte să cumperi și să depozitezi fructe de mare
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.