Înfiinţată în 1969, în UK, Ugly Agency este o agenţie de modeling care nu recrutează modele cu forme ideale şi chipuri perfecte, ci persoane cu diferite particularităţi, ca să spunem așa. Deși, cum vedeți, englezii nu au folosit un eufemism, ci “urât” pur și simplu. Și dacă acum aniversează jumătate de secol de la înființare, tragem concluzia că nu le-a mers rău. Adică au fost și sunt destule persoane care se încadrează în cerințele agenției – lipsa perfecțiunii luată adesea drept frumusețe. Agenția le-a redat acestora încrederea prin felul în care imperfecțiunile luate drept urâțenie au devenit calități foarte căutate pentru reclame sau filme. Chiar dacă vorbim de Star Wars sau Rocky și nu de Pretty Woman… Mă gândesc că Ugly Agency are toate motivele să sărbătorească și poate cel mai important este acela că o fi salvat destui oameni de la depresie sau chiar suicid.
Oare în România ar avea succes o astfel de agenţie sau ar trebui să închidă după prima lună?
La noi, aproape toată comunicarea publicitară se face cu personaje perfecte, cu toţi dinţii la purtător, cu zâmbete de la o ureche la cealaltă, cu picioare de doi metri, talie de viespe și piele ca de bebeluș. Iar femeile se raportează la aceste modele și nu vor, la rândul lor, nimic mai puțin decât perfecțiunea.
Pe de altă parte, ar exista români care să facă haz că sunt plătiți pentru că sunt”urâți”?
Citiţi şi
Orice femeie are dreptul la o geantă care i se potrivește
Cum să alegi haine elegante și confortabile? Descoperă 3 sfaturi utile
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.