K-ONO este un brand de nișă prezent de câteva luni pe piață românească, inspirat de tipicul kimono-ului japonez – ca piesă tradițională purtată de mai bine de 1000 de ani, reinterpretată într-o cheie contemporană.
Brandul își propune să susțină personalitatea și să evidențieze spiritul feminin al fiecărei purtătoare.
LENA Silk Brocade Kimono – 260 Euro
KATIA Silk Brocade Kimono – 300 Euro
IVANNA Silk Brocade Kimono – 345 Euro
Inspirația primelor două colecții K-ONO se regăsește în femeia modernă a zilelor noastre, care se află într-o dinamică continuă pe parcursul zilei. Versatilitatea este elementul central cu care kimono-ul trebuie să se asocieze pentru că outfit-ul să fie potrivit pentru orice moment: un outfit casual sau sursă de inspirație a unui eveniment pretențios contrastant prin simplitate. Sunt două abordări total diferite care pot să prindă contur printr-o singură piesă – kimono-ul.
Prima colecție de kimono-uri este realizată din mătase naturală imprimată, urmată de cea de-a două – cu piese din brocart de mătase, dublate pe interior de mătase naturală imprimată. Primele două colecții împreună răspund la nevoia adaptării pieselor funcție de sezon.
K-ONO promovează conceptul seriilor foarte limitate de piese create – cu scopul de a acordă fiecărei achiziții momentul unei experiențe cât mai personale.
ARISHA Silk Brocade Kimono – 300 Euro
ALEKSANDRINA ROSE Silk Brocade Kimono – 270 Euro
ALEKSANDRINA RICH Silk Brocade Kimono – 270 Euro
Atenția la detalii asupra cusăturilor, tiparul adaptabil mai multor abordări asupra ținutelor care includ kimono-ul, împreună cu unicitatea materialelor și a imprimeurilor atipice sunt elemente definitorii ale pieselor K-ONO, o asociere menită să creeze o piesă atemporală, o investiție pe termen lung pentru fiecare purtătoare.
Fondatoarele K-ONO, Alina și Andreea, declara: „Într-adevăr, credem că putem agrea că purtarea kimono-ului este un act în sine, prin simbolistica pe care o deține în contextul japonez. Mai puțin firesc pe piața din România, am simțit la început că am riscat puțin prin decizia de a concepe o piesă atât de nișată, nu foarte des abordată la noi. Am fost surprins plăcute însa să descoperim reacția femeilor care au îmbrățișat ideea kimono-ului K-ONO și care ne-au impresionat prin creativitatea adaptării lui în funcție de context”. „Am gândit kimono-ul K-ONO că instrument al personalității purtătoarei”.
AGNES Silk Brocade Kimono – 345 Euro
AGATHA Silk Brocade Kimono – 300 Euro
Jocul cu formele, volumele și cu texturile materialelor, a condus firesc către kimono – una dintre piesele intrate în istoria costumului de secole, de la cultură orientală adoptată de occident în pictură, scenografie, performance și regăsită în muzeele lumii.
Brand-ul K-ONO Privilege se găsește exclusiv online, pe www.k-ono.com și în social media – @kono.privilege.
Citiţi şi
Top 4 materiale recomandate pentru rochiile elegante
Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parcul Național din București
Voiaj cultural de 7+1 în Thailanda pe care puțini o știu: culori, emoții, experiențe
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.