ABSOLUT lansează în anul Centenarului, www.100absolutartists.ro,prima platformă care susține și promovează noul val de artiști din cinematografie, literatură, arte vizuale, design vestimentar și muzică, aducând în fața publicului 100 de tineri care au potențialul de a deveni nume de referință în domeniile artistice în care activează.
Selecția celor 100 de artiști va fi realizată în colaborare cu cinci curatori, în urma unui proces de evaluare și selecție transparent, anunțat în comunicarea din jurul platformei.
Pentru fiecare zonă creativă în parte, www.100absolutartists.ro reunește cinci curatori, după cum urmează: istoricul de artă și curatorul Magda Radu – Arte Vizuale, jurnalistul și scriitorul Alex Tocilescu – Literatură, criticul de film Iulia Blaga – Cinematografie, redactor-șef al revistei ELLE România, Roxana Voloșeniuc – Design Vestimentar și Dan Amariei, solistul trupei de rock alternativ Omul cu Șobolani – Muzică.
„Ideea platformei este inspirată din misunea istorică a brandului de a contribui la transformarea viitorului într-un „mâine” mai bun cu ajutorul creativității manifestată prin artă. Crezul ABSOLUT că toți oamenii sunt egali și au dreptul la libertatea de exprimare, indiferent de naționalitate, origine, sex, vârstă sau culoare, capătă astfel o formă concretă și în România, odată cu lansarea platformei – 100AbsolutArtists.ro – prima platformă cu rol de curatoriat care va selecta, va susține și va promova următoarea generație de artiști ce au potențialul de a schimba scena artistică și culturală a României”, adaugă Simona Andrei, Brand Manager Pernod Ricard România.
www.100absolutartists.ro este proiectul prin care fiecărui artist român la început de drum, care are potențialul de a avea un cuvânt de spus în domeniul său, i se pune la dispoziție “scena” pentru a-și manifesta ideile. www.100absolutartists.ro pornește de la convingerea că progresul, în orice domeniu, se naște din creativitate și libertate de expresie artistică, iar scena creativă din România rămâne una dintre cele mai vibrante din Europa. Demersul acestei platforme este tocmai acela de a arăta ce încă o face atât de specială.
Artiștii expuși vor fi promovați de ABSOLUT în comunicarea de pe rețelele sociale, dar și printr-o campanie de media dedicată, pentru a oferi o ”voce” puternică artei tinere din România.
În paralel cu introducerea celor 100 de artisti, platforma propune vizitatorilor și o experiență digitală adaptată intereselor tinerilor care aleg să își manifeste creativitatea în cadrul festivalurilor de muzică. Intrând pe www.100absolutartists.ro, vizitatorii pot alege să se joace în spațiul de artă colaborativă – Absolut Party City – și să parcurgă un labirint virtual pentru a găsi calea spre o experiență completă, oferită de ABSOLUT, în cadrul festivalului Untold. ABSOLUT și Untold sărbătoresc anul acesta 4 ani de parteneriat, promovând împreună „line-up-ul” libertății de exprimare absolute.
ABSOLUT își propune astfel să aducă în prim plan creativitatea în toate formele sale, atmosfera de festival fiind un catalizator autentic pentru deblocarea ideilor și manifestărilor artistice.
***
Despre ABSOLUT. Vodka
AbsolutVodka este al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume. Fiecare sticlă de ABSOLUT Vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania ABSOLUT. este responsabilă de producția, strategia de marketing și de inovația pentru brandurile ABSOLUT. Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania ABSOLUT. face pare din Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.
Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Lillet, Ballantine’s, ABSOLUT. Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe trei valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.
Citiţi şi
Zavaidoc: iubire și muzică în anul 1923. Un roman insolit, semnat de Doina Ruști
Înduioșătoarea poveste a lui Diego
Trois Couleurs: Bleu. Culoarea libertății?
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.