Fără doar şi poate, piaţa 3D a explodat. Pentru tot mai mulţi dintre noi, realitatea virtuală devine tridimensională şi în afara sălilor de cinema: în intimitatea propriilor cămine, unde putem explora după bunul plac ce universuri alegem, cum şi mai ales când. Având în vedere contextul, transformarea banalilor şi stereotipicilor ochelari 3D în accesorii de fashion, mesageri ai stilului personal, era doar o chestiune de timp. Totul a început cu prezentarea colecţiei XpanD, Runaway 3D, din cadrul festivalului Kino International din Berlin (IFA 2010).
Compania producătoare de ochelari 3D Xpand a colaborat cu designerii Larisa Katz şi Tinus D pentru crearea unei colecţii speciale de ochelari 3D, care să vorbească articulat pe limba stilată a modei internaţionale despre o nouă eră – era 3D – aducând în lumina reflectoarelor un nou segment de piaţă, cu potenţial considerabil de exploatare: ochelarii 3D – accesorii de ultimă generaţie.
La scurt timp, Gucci lansează pe piaţă primul model de ochelari 3D, urmat îndeaproape de Armani şi de Calvin Klein. În chip firesc, lumea (modei) evoluează. Spre o nouă dimensiune: 3D. Cum tot vine vara, puteţi alege, aşadar, ochelari de soare (mai) cu moţ 3D 🙂 :
Citiţi şi
Idei de cadouri pentru femeile care apreciază rafinamentul
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.