În aşteptarea zilei de Black Friday (18 noiembrie), PayU România – liderul pieței de plăți online estimează că, pentru produsele aflate la promoție, românii vor plăti online 110 milioane de lei. În topul preferințelor când vine vorba de cumpărăturile online, se situează produsele din categoria IT&C, fashion&beauty, home&deco, produse pentru copii și cărți.
Cu toate acestea, deşi procentul celor care aleg să plătească online cu cardul este în creștere, această modalitate de plată este folosită în general de aproximativ 10% dintre cumpărători; 1% aleg alte metode de plată online (wire, iTransfer etc.) și 89% aleg să plătească cash, la livrare.
De Black Friday, însă, procentul celor care plătesc online este considerabil mai mare, astfel că din totalul comenzilor efectuate în această zi, 25% vor fi achitate online, folosind cardul bancar, conform estimărilor PayU.
Cum funcționează plățile online, care sunt avantajele pe care le poți avea, cum poți verifica dacă un magazin online este sigur și la ce metode de plată poți apela – la aceste întrebări a răspuns PayU în acest infografic:
Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta se numără: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.
Citiţi şi
Descoperă cele mai bune promoții de Black Friday la jucării și alege ceva pentru micuțul tău!
Bringo, primul e-grocery din România, își îmbunătățește platforma
Există perii de păr și există periile DYSON, accesoriile noului aparat de coafat Airwrap Multistyler
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.